funtoaster

Alla inlägg den 20 juli 2010

Av erika sundqvist - 20 juli 2010 23:33

Min dag in pieces!

Vaknade, åt frukost, kollade på teve, gick ut till skogen o plockade blåbär, gick hem o gjorde mat (hjälpte till dådå) teve, teve, teve.. Rensade mina två backar med barbies o dockor, i hela två timmar, kul kul. Allting fick plats i en back i slutändan, morsan tycker att vi kan spara det som är sparbart, jag ska ju tydligen ha barn först av alla mina bröder ^^ Bjussar på lite bilder.. Har precis duschat o vill bara göra kvällis o lägga mig i sängen o kolla på en film! Känner mig helt död o min rygg värker!

Jag vill ha mina solbrills nunuNU :( haha!

Fick min tunnel idag, så den sitter i örat :) bling fucking bling!

Imorrn blir det lite lugnare städning, såsom, byta sågspån i råtternas bur, byta lakan, dammsuga o torka golven, möööjligen tvätta fönstrena, o självklart hjälpa mammsen skala räkor o fixa mat :D Min favorit människa fyller nämligen hela 45 år på torsdag, så det ska firas :)

Bilder kommer imorrn, orkar inte nu - GODNATT!

Presentation


Jag är en tjej som är född 1993 och som ser bloggandet som ett intresse, en hobby. Har tidigare bloggat lite här o varstans, mestadels på blogg.se.
Min blogg innehåller lite alltmöjligt faktiskt, handlar som mest om mig, naturligtvis! Hoppas ni gillart!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Bloggar jag följer!

Glöm inte att kommentera!


Ovido - Quiz & Flashcards