funtoaster

Alla inlägg den 16 juli 2010

Av erika sundqvist - 16 juli 2010 21:54

Beställde precis en tunnel till örat.

Vit med vita stenar runtom   

Och klickade med en flaska eftervårdsbehandling, min navel är ju infected.. :/ Tråkigt men sant!

Det är fredag, och film står på menyn, Danny the dog.. Så aa, den börjar nu, så jag borde sticka.

Hoppas ni har en mysig fredagskväll!

     85:- på tribe.se

Av erika sundqvist - 16 juli 2010 16:50

Den här bruden har som min morsa säger ingenting mellan öronen.

Kan inte mer än att hålla med på den fronten, iaf när hon är, host, kissie.. Nån gång skrev hon dock att inte led av sjukdomen schizofren, men om hon säger att alexandra o kissie är två olika personer, en hel värld emellan dessa två parter, vilket jag iaf inte går på, så är hon ju två personerhar två persoligheter.. Förstår mig inte på ''de positiva'' läsarna hon har, liksom, vad tänker dom egentligen ? ''Jag vill också ha bröst, stora jävla bowlingklot, ankläppar o fortfarande göra om bilderna, redigera större läppar o större bröst!'' Jag skulle skämmas om jag ens funderade på att göra nåt av den skiten alexandra gör. Förlåt, men hon är fan inte normal. Hon måste lida av nåt också, minskad övervikt? Haha, i teve ser man hur hon faktiskt ser ut, hur hennes kropp är byggd, men ändå säger hon live (i t.ex B&T show) att hon är nöjd med sin kropp, att hon inte redigerar sina bilder.. Konstigt att alltid en vägg, ett golv eller vad annat som helst blir i virvlar omkring hennes kropp? Så om det är nån som behöver psykvård måste det vara hon. Tycker nästa lite synd om hennes bror.. Fast vem vet, han kanske är likadan, kanske tar efter sin syrra ;) Synd isf.

På första bilden tycker jag att hon liknar en kille.. Men det kanske bara är jag som tycker det?

Photoshop - Reality?

Sen måste jag bara tillägga att den s.k låten som ''spelas'' överallt på radion, success (vilket hon inte ens kunde stava till i sin blogg) är usel. Whats the point med en låt om man bara sjunger 5-6 meningar o resten är badonkadonk? ..  

Av erika sundqvist - 16 juli 2010 12:59

Gå in på Hugorosas.se och tävla om ett par valfria solglajjor från barabrillor.se!


Eller håll tummarna för mig :)

Av erika sundqvist - 16 juli 2010 12:13

Svaret är: 5000 SMS/månad inom Sverige!

 

Presentation


Jag är en tjej som är född 1993 och som ser bloggandet som ett intresse, en hobby. Har tidigare bloggat lite här o varstans, mestadels på blogg.se.
Min blogg innehåller lite alltmöjligt faktiskt, handlar som mest om mig, naturligtvis! Hoppas ni gillart!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Bloggar jag följer!

Glöm inte att kommentera!


Ovido - Quiz & Flashcards